Care facility

Als gespecialiseerd selectie- en headhuntkantoor in de zorgsector begrijpt Chelona als geen ander de uitdagingen waar zorginstellingen momenteel mee kampen op het gebied van personeelsbeleid. Met ons internationale netwerk van zorgprofessionals en partners streven we naar duurzame relaties en kwalitatieve plaatsingen.

Elke organisatie is uniek en elke medewerker is dat ook. Daarom hechten we veel waarde aan het opbouwen van een duurzame relatie zodat we zorgvuldig kunnen beoordelen of een medewerker past binnen de cultuur van jouw organisatie en geschikt is voor de opdracht. Onze persoonlijke aanpak en grondige screening zorgen voor de ideale match op basis van vaardigheden, ervaring, persoonlijkheid en fit met de organisatiecultuur.

Bij Chelona geloven we dat recruitment niet alleen draait om het vinden van kandidaten, maar om het maken van de juiste match. We begrijpen de specifieke behoeften van de zorgsector en zetten onze kennis en ervaring in om de perfecte match tussen werkgevers en kandidaten tot stand te brengen. Met Chelona vind je niet zomaar een kandidaat, maar de juiste persoon die naadloos aansluit bij jouw organisatie en vacature.

Hoe gaat de samenwerking met Chelona in zijn werk?

We streven ernaar om jouw zoektocht naar de ideale zorgprofessional zo efficiënt en succesvol mogelijk te maken. Maar hoe gaat dat in zijn werk?

  1. Screening: een grondig screening is onmisbaar bij het vinden van de ideale match. We doen dit aan de hand van cv, Linkedin profiel en andere relevante bronnen. Na een telefonische screening worden kandidaten persoonlijk uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. 

  2. Kennismakingsgesprek: tijdens een kennismakingsgesprek proberen we de wensen en behoeften van klanten en kandidaten zo goed mogelijk in beeld te krijgen. We nemen hier uitgebreid de tijd voor want de belangrijkste informatie zit vaak in de details – en die ontgaan ons bij Chelona zeker niet. 
     

  1. Ontmoeting tussen kandidaat en werkgever: als we ervan overtuigd zijn dat er een match is tussen een kandidaat en een vacature/zorginstelling, organiseren we een ontmoeting. We zorgen dat de kandidaat goed voorbereid is en plannen na afloop een terugkoppelingsgesprek in met beide partijen afzonderlijk.   

  2. Contract: als de match succesvol is en beide partijen tevreden zijn, staan wij klaar om advies te verlenen bij het opstellen van de contracten en andere benodigde documenten. We zorgen ervoor dat alles juridisch correct en transparant verloopt.

  3. Opstart en opvolging: ook na het sluiten van de arbeidsovereenkomst blijven wij beschikbaar om je bij te staan met raad en advies. 

Referenties

Nathaley Vermeulen- SGR Group Curaçao 

Mijn ervaring met Chelona kan ik in de volgende woorden beschrijven: professioneel, communicatiefrijk, opvolgend en aandachtig.Een professioneel bedrijf met een eigenaar die communicatiefrijk is, opvolgend in de gang van zaken en gaat aandachtig aan de slag voor de opdrachtgevers.

Zin in een gesprek?

Had je graag meer informatie of wil je meteen samen aan de slag? Laat het ons weten via info@chelona.be of vul het contactformulier in. We kijken ernaar uit om van je te horen!