Dossier-verantwoordelijke

Wie is onze klant 

Meer dan 20 jaar expertise en hooggekwalificeerde medewerkers maakt van onze klant een betrouwbare partner en een flexibel verlengstuk van een onderneming. Zij staan garant voor een persoonlijke aanpak en nemen de tijd om het bedrijf te leren kennen. Als groeipartner stellen ze alles instaat om de doelen van de onderneming te garanderen. Binnen hun boekhoudkantoor streven ze ernaar om de boekhouding van een onderneming verder te digitaliseren en optimaliseren. Voor de verder groei van hun bedrijf zijn ze nu opzoek naar een dossier-verantwoordelijke:

Wie zoeken we ?

Wij zijn opzoek naar een gedreven dossier-verantwoordelijke. Je bent verantwoordelijk voor het periodieke nazicht en rapportering van de boekhouding. Tijdens de BTW periode help je mee aan de verwerking van de aan– en verkoopfacturen, de bank verrichtingen en zorg je voor tijdige Btwaangiftes. Je werkt zelfstandig balansen af en staat in voor de personenbelasting. Je bent het rechtstreekse contact met de klant en je ben een meedenker in de verdere uitbouw en digitalisering van het kantoor

Takenpakket

  • Je bent het aanspreekpunt voor de klanten
  • Je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor een specifieke klantenportefeuille waar jij verantwoordelijk voor bent
  • Je verwerkt de aankopen, verkopen, diverse en financiële verrichtingen
  • Je stelt zelfstandig de periodieke aangiftes op, zoals BTW-aangiftes, de BTW listing, de intrastataangiftes, …
  • Je hebt oog voor het optimaliseren van het boekhouddossier (zowel algemeen als analytisch) teneinde de administratieve organisatie zo efficiënt mogelijk te laten verlopen
  • Je verzorgt zowel tussentijdse als periodieke afsluitingen
  • Je bereidt de jaarafsluiting voor alsook de opmaak van de jaarrekening en de jaarverslagen
  • Je bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting…
  • Je staat de klant bij, bij fiscale controles
  • Kortom dossierafwerking van A tot Z

Wat breng je zelf mee?

  • Je beschikt over een bachelor- of masterdiploma in een economische richting
  • Je hebt minstens 5 jaar relevante ervaring
  • Je bent flexibel en digitaal ingesteld
  • Je bent een teamplayer en bouwt graag klantencontacten op
  • Je kan zelfstandig werken
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Kennis van Yuki & Silverfin zijn plusplunten

Wat kunnen wij jou bieden?

  • Voltijdse tewerkstelling met vast contract
  • Een marktconforme verloning en extralegale voordelen
  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen binnen een dynamisch kantoor
  • Een familiale sfeer waar ieders mening bijdraagt tot het grotere geheel
Regio
Functiegroep
Ervaring
> 5 jaar

Solliciteer nu

Maak een account aan of meld je aan om te solliciteren.