Dossierverantwoordelijke boekhouding - fiscaliteit

Functieomschrijving

Als dossierbeheerder bij onze klant werk je vanuit het kantoor te Sint-Niklaas. Daar werken ze in een familiale, ongedwongen sfeer. Als je met een probleem of boekhoudraadsel zit, kan je altijd bij je teamgenoten terecht. Ze zijn vooruitstrevend, modern en scholen zich voortdurend bij. Hun klanten krijgen geen stress van hun boekhouding, want ze weten dat alles bij onze klant correct en op tijd gebeurt.

· Je bent verantwoordelijk voor klantendossiers van a tot z

· Je zorgt voor de personen- en vennootschapsbelastingaangifte

· Je geeft je klanten persoonlijk advies en helpt hen zoveel mogelijk te digitaliseren

· Je neemt btw-formaliteiten voor je rekening en geeft btw-advies

· Je maakt jaarrekeningen op

· Je volgt je klanten op en doet hun boekhouding

· Je communiceert rechtstreeks met de klanten

 

Profiel

- je hebt minstens 1 jaar ervaring als dossierbeheerder in het voeren van de boekhouding van a tot z

- je fiscale kenns is up-to-date

- je hebt opleidingen en/of seminaries gevolgd in de verschillende fiscale rechtstakken

- je bent IT-gericht en kan goed overweg met softwareprogramma's

- het is een pluspunt als je kennis hebt van deze pakketten:Exact online, Yuki, Vero, Micorsoft Office 365

- je leert graag bij en wilt op de hoogte blijven van vernieuwingen in onze sector

- je kan goed commniceren met klanten en collega's

 

Aanbod

· Je komt terecht in een warm team waar je collega’s altijd voor je klaarstaan. Onze klant combineert huiselijkheid met een rustige werkplek.

· Zij houden werk en privé goed in balans.

· Thuiswerken is bespreekbaar.

- Deeltijds werken is bespreekbaar

· Je teamgenoten zorgen ervoor dat je takenpakket afwisselend en boeiend blijft.

· Een loonpakket aangepast aan de functievereisten, ervaring en kennis

Regio
Functiegroep
Ervaring
< 2 jaar

Solliciteer nu

Maak een account aan of meld je aan om te solliciteren.